معمارشیتکت
**به نام یگانه معمار هستی** خدا در مکان های دور از انتظار به دست افرادی دور از انتظار و در مواقعی تصور ناپذیر معجزات خود را به انجام می رساند. برای آن مهربانِ توانا ، غیرممکن وجود ندارد ... همیشه ، همیشه و همیشه امیدی هست ...

سلام امروز 92/4/30 و اولین روز شروع کاری این وبلاگه امیدوارم از وبلاگم راضی باشید

                و سعی میکنم یکی از بهترین باشم  حالا با ذکر صلوات بفرمائید توووووووووو  

                        
 

                                     خوش امدید   

 

          کپی برداری ازاده ولی خواهشا اگه مطلب برداشتین فرار نکنید یه نظرم بذارید چه اشکالی داره

                                                       منم میام از شما مطلب برمیدارم

 هر کی هر چی دوست داره برداره مجازه فقطططططططط:نظرم بذارید باعث تشویق شدنم میشه

 بعدا نوشت:هرکی دوست داشت لوگوی وبلاگم  رو توی وبش قرار بده خبرم کنه که من

هم لوگوش رو توی وبم قرار بدم

خوشحال میشم این کار رو بکنید

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت13:10---30 شهريور 1392
خیلی ها اومدن زدن زیرش اون وبلاگ ول کردیم


ولی این دفعه خودم میخوام بترکونم گفتم از تجربیاتت استفاده کنم ولی قابل ندونستی ومفتخر به همکار نبودم بای



پاسخ:باشه هستم.ولی تویه وب جدید
پاسخ:یاهوت رو چک کن


yasaman
ساعت4:57---29 شهريور 1392
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´<b r /> ´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶ ´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´ ¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´ ¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶ ¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶ ¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶ ´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶ ´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ ´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶ ´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶ ´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶ ´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´ ´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´ ´´


حسین
ساعت11:45---16 شهريور 1392
ُسلام حال شما چرا جواب منو ندادید من منتظرم خوشحال میشم نظرتون رو بدونم
پاسخ:من همین جا جوابتون رو میدم.من به غیر از این وب یه وب دیگم دارم ودر یه سایتم همکاری میکنم باور کنید وقت ندارم


مهدی
ساعت16:38---15 شهريور 1392
عالیه

افرین

ب امید رسیدن ب بالاترین درجات موفعقیت
پاسخ:ممنووووووووووووووووووووووووون


یالان عشق
ساعت2:43---31 مرداد 1392
ممنون عزیزم.وب زیبایی داری بیشتر کار کن.موفق باشی.

shahram
ساعت16:00---30 مرداد 1392
سلام خواستی لینک کن منم لینک کنم

سيكس دانلود
ساعت15:59---30 مرداد 1392
آفرين به شما
وبت خوبه
ديدي سر زدم


حنانه
ساعت15:22---24 مرداد 1392
وبلاگت واقعا عالیه عالی...جدی میگم...

میخوام همه مطالباشو با دقت بخونم...

آثار باستانی هم بعدابرات میذارم...

واقعا لذت بردم...افرین خوشم اومد...

سر فرصتمیامم...
پاسخ:مرسی دوست عزیزم.خیلی خوبه که حضور داری باعث دلگرمی هستی فدات شم


⋩♣☠.MARYAM . ★ .A L O N E.☠♣⋩:
ساعت4:26---15 مرداد 1392
سلام وبلاگت خیلی قشنگه

اگه با تبادل لینک موافقی

لینکم کن بهم خبر بده لینکت کنم

ممنونم

بابای


ونوس
ساعت0:10---31 تير 1392
به به چ وبلاگه خوفییییییی
پاسخ:مرسی که بهم سر زدی دوسسسسسسسسسسسسستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوع مطلب : ،
برچسب ها : خوش امدید،

ارسال شده در تاريخ : یک شنبه 30 تير 1398 :: توسط : mozhgan

**به نام یگانه معمار هستی** چیزی برای گفتن ندارم همه ی حرفای من توی این متنا و پستا خلاصه شده امیدوارم خوشتون بیاد واز مطالب وب نهایت استفاده رو ببرید ******** یاد من باشد ... یاد من باشد که فــردا دم صبح به نسیم از سر مهــر سلامی بدهم و به انگشــت نخی خواهم بست که فراموش نگردد فــــــردا با همه تلخی و نـــاکامی ها زنـــدگی شیرین است! و به شکرانه دیدار نسیم هر صبح زنــدگی باید کرد ...
موضوعات
مطالب اخير
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معماری و آدرس memar-kocholooo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.